torsdag 5 januari 2012

Glada miner !!

Hej Hej! Nu är de inte länge kvar på jullovet och de är så mycket jag ännu inte hunnit med.. Igår så hade jag en jätteroligt kväll. Vi hade en Jättemysig tjejkväll med tjejerna från min förra klass. Vi åt, spelade spel och åt lite till, hur trevligt som helst. De är ju nått som verkligen hänger ihop med julen, träffa vänner som man inte brukar träffa annars så mycket och bara hare bra!! Nu direkt efter Skellefteå-Luleå matchen så ska jag dra iväg till Mo till en kompis och se på final i Jvm som börjar 2 i natt, Sverige-Ryssland. Nu håller vi verkligen tummarna och ber om ett guld!! Om inte de är en grym aktivitet man kan göra kring jul så vet jag inte vad..


                                             Lite bilder från tjejkvällen

                  Snön är äntligen här.. och man har en hund som är överlycklig!

Jag vet jag vet ingen hockey på denna blogg, men tyvärr kan inte låta bli.. För alla sportintresserade människor, far på hockey med släkten och lev/skrik ut eran glädje, de är nog den härligaste "aktiviteten"!!

//Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar