tisdag 3 januari 2012

2012

Då har både julen och nyår varit och tänka sig att nu har vi fått snö i Nordmaling..
I helgen så har jag och mamma varit i Skellefteå och myst med mina småkusiner, varit på hockey och haft "lilla julafton" med resten av släkten. Då vi kom till Skellefteå vart vi sååå glad..de fanns mycket snö och inte nog med de så snöade de ganska bra under de få dagarna vi va där. Vi ångrade bittert att vi inte tog med våra längdskidor och skridskor. Skidor må jag säga är en av mina favorit aktiviteter på vintern och de är nått man kan göra med hela familjen antingen  fara ut på isen och grilla eller nått liknande men jag gillar fart så jag och mamma brukar oftast fara ut i Elljusspåret och ta en skatingtävling. 



                      // Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar