måndag 9 januari 2012

2012 01 07

Hej Hej! I lördags var jag och mamma barnvakt åt två små troll, Jesper och Olivia.  Vi lekte med bilar, åt paj och lekte med deras katt. Vi hade riktigt mysigt faktiskt.



Igår var vi på släktträff, det var riktigt roligt faktiskt att få träffa alla igen och äta lite go fika.

Men just nu sitter jag iallafall i soffan och funderar på att kanske gå ut och gå med någon av hundarna snart, men vi får se hur det blir med det.

Jag taggar middagen sjukt mycket idag, vi ska fara till farmor och äta palt. Det är ju så sjukt gott så man vet inte riktigt vad man ska göra. Jag fattar inte hur vissa inte kan gilla palt, det är ju helt obegripligt! men jag får nog leva med det.

Jag måste bara få rekommendera en julfilm som ALLA måste se vid jul, Grinchen - Julen är stulen. Det är en måste se film vi jul, alla har säkert sett den flera gånger men ändå, det är en jultradition alltså kan man se den igen. Och om det är någon som inte har set den, se den!

 
// THERESE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar